یزدفردا "مديركل ورزش و جوانان استان يزد بر نهادينه كردن جوانمردي و اخلاق اسلامي در ورزش تاكيد كرد .
 عباس دهقان در مراسم تجليل از تيم هاي برتر فوتبال استان كه روز شنبه ششم خرداد ماه با حضور علي اصغر حسيني معاون توسعه ورزش و هدايت شرف الديني معاون امور جوانان اين اداره كل در سالن آمفي تئاتر اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار شد، گفت : نهادينه كردن جوانمردي ، اخلاق اسلامي ، ايثار و همدلي در ورزش و به خصوص رشته فوتبال بسيار ضروري است كه باشگاه ها بايد به آن توجه ويژه داشته باشند.
 وي افزود : برنامه ريزي ، ايجاد زير ساخت ها و بسترسازي مناسب ، پيشرفت ورزش به خصوص فوتبال را به دنبال خواهد داشت. مديركل ورزش و جوانان استان تصريح كرد : قدمت باشگاه ها بايد حفظ شود و تيم داري مقطعي و كوتاه به فوتبال استان ضرر مي رساند.
دهقان اضافه كرد : باشگاه ها بايد از رده هاي سني نوجوانان به دنبال جذب استعدادها و بازيكن سازي باشند تا در رده بزرگسالان در ليگ برتركشور بتوانيم يك تيم در شآن استان يزد داشته باشيم .
 وي در پايان از نايب قهرماني تيم نوجوانان سفير سبز به خاطر كسب عنوان نايب قهرماني در مسابقات كشوري براي نخستين بار در استان تقدير و تشكر كرد.

محمد مهدي فرهنگ دوست رئيس هيئت فوتبال استان هم در اين مراسم گفت : در چند سال گذشته كارهاي خوبي در فتبال و فوتسال استان انجام شده و توانستيم براي نخستين بار ميزباني مسابقات فوتبال زير 13 سال جنوب آسيا ،مزباني ديدارهاي تداركاتي تيم ملي فوتسال برگزار و نايب قهرماني مسابقات نوجوانان فوتسال كشور را كسب كنيم.  
وي از ادارات ورزش و جوانان و هيئت هاي فوتبال شهرستان هاي استان خواست تا توجه ويژه اي به رده هاي سني نوجوانان و جوانان داشته باشند.
 لازم به ذكر است : در اين مراسم از تيم هاي برتر فوتبال و فوتسال رده هاي سني مختلف با اهداء كاپ و لوح تقدير تجليل و قدرداني شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا